TOPlist

Základní škola Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora, 284 01, tel.: 327 512 175, fax: 327 512 028

Bez povoleného JavaScriptu není tento web plně funkční!

Při výuce angličtiny postupujeme podle individuálního tempa žáků

  • Jana Nedvědová

Při hodinách angličtiny v 5. až 9. ročníku pracujeme již několik let s využitím interaktivních učebnic Bloggers, a to včetně on-line podpory a digitální komunikační platformy. V souladu s některými žádoucími výstupy žáka jsou metody při výuce někdy kooperativní, někdy soutěžního charakteru a někdy velmi diferencované podle aktuálních schopností a dovedností jednotlivých žáků. Prostřednictvím diferenciace se nám daří nejen využít potenciál nadaných žáků a poskytnout jim další rozvoj, ale i stabilizovat základy či procvičovat probírané učivo u žáků, kteří to preferují. 

V lednu a únoru v 7. ročníku cvičíme dovednost porozumět a vyprávět příběhy, které se staly v minulosti. V 8. a 9. ročníku studenti komunikují o přátelích a povahách lidí a cvičí dovednost vyjádřit se v tématu s užitím daných gramatických časů a vyjadřováním preference. K tomu všichni vylepšují samozřejmě svou schopnost porozumět různým výpovědím a videím a dalším záznamům. S novými sluchátky, které byly zakoupeny v rámci projektu Erasmus+ a financovány Evropskou unií, šla diferencovaná výuka s užitím počítačů skvěle! Ze zpětné vazby všech studentů vyšly jen pozitivní reakce. Mluvili o skvělé možnosti individuálního tempa, opakovaném individuálním spuštění záznamů a při tom "člověk nikoho nezdržuje", apod. Sama jsem si všimla, že byl každý žák opravdu zaujat svou prací a úplně vymizely rušivé podněty z výuky. Mgr. Alena Tyrkasová  a Mgr. Hana Votavová 

 

 

Evropské strukturální a investiční fondy, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Tento web využívá k poskytování služeb soubory cookies.

Více informací